تبلیغات محیطی چیست؟

به ابزار و رسانه های تبلیغاتی مختلف مثل بیلبوردهای کلاسیک و دیجیتال ، رادیو، استیشن بورد، پرچم، پاپ استند و … که در محیط داخلی یا خارجی صورت می گیرد، تبلیغات محیطی می گویند.

تبلیغات محیطی پیام برند شما را پر قدرت به مخاطبان شما می رساند. این نوع از تبلیغات با هدف آشنایی مشتریان و مخاطبان عموم صورت می گیرد. زمان مناسب برای استفاده از این نوع تبلیغات، هنگامی است که مخاطب در محل نمایشگاه یا مرکز خرید برای معرفی محصول یا کسب و کار وجود دارد.

این نوع تبلیغات با ویژگی های بازاریابی موثر به افزایش توجه مخاطبان کمک می کنند.

یک شیوه مناسب برای به خاطر سپاری برند شما قبل از ورود مشتری و آخرین شانس برای تولید کنندگان می باشد که خود را معرفی کنند و افزایش فروش محصول داشته باشند.

تبلیغات محیطی نمایشگاهی ما:

1. بیلبورد

بیلبوردها از قدیمی ترین و پرکاربردترین نوع تبلیغات محیطی است که در فضای بیرونی نمایشگاه در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

2. رادیو نمایشگاهی

رادیو نمایشگاه ایستگاه صوتی است که در نمایشگاه ها با هدف پخش تیزر صوتی از طریق باندها و بلندگوها مستقر در محیط نمایشگاه، ایجاد می شود. این نوع تبلیغات برای معهرفی و یادآوری شرکت کننده بسیار مفید است.

3. پرچم های سقفی

پرچم های سقفی از سری تبلیغاتی است که در محیط داخلی نمایشگاه صورت میگیرد و با ابعاد کوچک تر از بنر های بیلبورد به صورت دو رو در ارتفاع مناسب مستقر می شود و در دید مخاطبان قرار دارد.

4. کتاب نمایشگاه

کتاب نمایشگاهی شامل لیست شرکت کنندگان و پوستر های معرفی و تبلیغاتی تولیدکنندگان است و در دسترس بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

برای دریافت تعرفه های تبلیغات محیطی فایل زیر را دانلود نمایید و سپاس برای ارسال درخواست با همکاران ما در ارتباط باشید.