لطفاً سوالات و نکات زیر را بخوانید. در صورت نیافتن پاسخ سوال خود می توانید از طریق فرم پیام زیر با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول کاربران

سوالات عمومی

هدف از نمایشگاه چیست؟
ارتباط بین تولیدکنندگان و سازندگان  تامین کنندگان با صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی.

چه شرکت هایی می توانند در نمایشگاه حضور یابند؟
کلیه شرکت های مرتبط بصورت مستقیم یا غیر مستقیم با صنعت نفت گاز پالایش و پتروشیمی میتوانند در این نمایشگاه شرکت کنند

ساعت شروع و پایان نمایشگاه؟
از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ بعد ازظهر

چه کسانی برای بازدید حضور می یابند؟
مدیران روابط عمومی پالایشگاه ها و پتروشیمی های مستقر در پارس جنوبی.
همچنین بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.


*****
-مسوولیت بار ها و تجهیزاتی که زودتر از شروع نمایشگاه به عسلویه ارسال شود به عهده خود شرکت ها می باشد.

-شرکت ها از یک روز قبل از شروع نمایشگاه میتوانند برای تحویل غرفه خود اقدام کنند.

-محدودیتی برای تعداد افراد حاضر در غرفه وجود ندارد.

-لیست شرکت کنند گان یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه روی سایت قرار میگیرد.

-بعد از اتمام نمایشگاه (ساعت ۱۷ بعد از ظهر)شرکتها میتوانند نسبت به تخلیه غرفه اقدام نمایند.

-برای نمایشگاه حوزه فعالیت ملاک نمیباشد و تمامی شرکتها مجاز به شرکت میباشند.

-فاصله ی فرودگاه تا نمایشگاه ۴۰ دقیقه می باشد.

-شما می توانید از طریق پرواز مستقیم به عسلویه یا پرواز به بوشهر – از طریق زمینی به عسلویه سفر کنید.

ثبت نام

روند ثبت نام چگونه است؟
مرحله اول:  دریافت فرم ثبت نام از سایت www.sppex.ir .
مرحله دوم: تکمیل و ارسال فرم به آدرس ایمیل info@sppex.ir.
مرحله سوم: دریافت پیش فاکتور.
مرحله چهارم: ارسال فیش واریزی و انجام جانمایی .
*نکته: فاکتور اصلی در نمایشگاه و بصورت حضوری تحویل داده میشود.

درباره غرفه های ارزی ریالی
شرکتهایی که تبلیغات یا محصولات خارجی دارند باید علاوه بر هزینه غرفه , مبلغ 500 یورو بپردازند.

مهلت تسویه حساب
از زمان دریافت پیش فاکتور توسط دبیرخانه برای پرداخت هزینه ۷۲ ساعت(سه روز کاری) فرصت دارید.چنانچه پرداخت به صورت کامل انجام نشود، جانمایی صورت نمی گیرد.

سالن وغرفه ها

جنس و ابعاد غرفه ها چگونه است؟
جنس غرفه ها بصورت اسپیس فریم یا دیواره های پارتیشن می باشد.
هر غرفه 12 متر با ابعاد 4×3 می باشد.

خدمات ارائه شده به ازای هر۱۲ متر مربع
سر درب غرفه (کتیبه) -ديوارهاي پارتیشن یا اسپیس فریم برای هر غرفه – موکت – يک عدد میز- دو عدد صندلي- يک عدد پريز برق
در صورتی که غرفه ها از اسپیس فریم ساخته شوند با بنر سفید از یکدیگر جدا میشوند.

ابعاد بنر سر درب

طریقه ارتباط شرکت کننده با غرفه ساز چگونه می باشد؟
لیست غرفه ساز ها در اختیار شرکتها قرار میگیرد. شرکتهایی که مایل به غرفه سازی هستند باید با یکی از غرفه سازهای معرفی شده همکاری کنند.
استفاده از غرفه سازهای دیگر ممنوع میباشد.


*****
-سالن نمایشگاه سوله میباشد.

-برای جانمایی اولویت با پرداختی شرکتها میباشد , همچنین نمایشگاه دارای 118 غرفه می باشد.

-امنیت غرفه ها وتجهیزات فقط از زمان پایان نمایشگاه(ساعت 17بعد از ظهر) تا شروع نمایشگاه(ساعت 9 صبح) به عهده برگزار کننده میباشد. مسوولیت مراقبت از غرفه و تجهیزات(در طول ساعات کار نمایشگاه, روزهای قبل از افتتاح نمایشگاه)به عهده شرکتها میباشد.

-به ازای هر غرفه ۱۲ متری ۲ عدد کارت غرفه داری داده میشود.

-شرکتها از یک روز قبل از شروع نمایشگاه میتوانند برای تحویل غرفه خود اقدام کنند.

-شرکتها از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری میتوانند برای غرفه سازی اقدام کنند. همچنین شرکتها موظفند تا دوروز قبل آغاز نمایشگاه غرفه خود را آماده کنند.

-ارتفاع مجاز برای غرفه سازی 5/2 متر میباشد.

-جنس تجهیزات همراه هر غرفه شامل یک عدد میز و دو عدد صندلی پلاستیکی می باشد.

-تجهیزات نباید از حد غرفه خود تجاوز کنند.

-برای دیگر غرفه ها مزاحمت ایجاد نکند.

-طول مجاز تجهیزات 3 متر می باشد.

اسکان و خدمات

می خواهم درباره فضای اقامتگاه بدانم.
با دریافت فایل PDF از فضای اقامتگاه و توضیحات مربوطه از شرایط اقامتگاه مطلع شوید.
همچنین سرویس ایاب و ذهاب مهیا میباشد.

نحوه واریزی اقامتگاه چگونه است؟
بعد از ارسال فرم اسکان باید واریزی شرکتها کامل و با توجه به تعداد شبهای درخواستی باشد تا رزرو کامل انجام شود. پرداخت هزینه ایاب ذهاب بصورت حضوری هم امکان پذیر میباشد.

مشخصات هتل ها و هزینه ها
لیست کامل اقامتگاه های مورد نظر و هزینه های هر اتاق و ظرفیت هتل, توی فایل PDF نوشته شده است.

رادیو نمایشگاه و نحوه درخواست آن
اعلام نام شرکتها و توضیحات بیشتر(با توجه به درخواست شرکتها) برای تبلیغ و معرفی آنها به بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در سالن و محوطه بیرون نمایشگاه.
مرحله اول: دریافت فرم مربوط از رادیو نمایشگاه و تکمیل فرم .
مرحله دوم: پرداخت هزینه(با توجه به تکرار تبلیغ درخواستی).

کتاب نمایشگاه
نام شرکت کنندگانی که در نمایشگاه حضور یافته اند بصورت رایگان در کتاب نمایشگاه درج میشود.
در صورت تمایل به انتخاب فضای بیشتر و خاص تر باید هزینه آن را (با توجه به تعرفه)پرداخت کنید.


*****
-در محوطه نمایشگاه و فرودگاه تبلیغ بر روی بیلبورد پذیرفته می شود.

-شرکتهایی که تمایل به دریافت تجهیزات بیشتر دارند.
مرحله اول:دریافت فرم تجهیزات(از طریق سایت).
مرحله دوم:پرکردن فرم(سفارش تجهیزات مور نیاز).
مرحله سوم:پرداخت هزینه و ارسال فیش واریزی.

از ما بپرسید

فرم تماس سریع